Naši kolegovia Zákazníckej linky sú k dispozícii každý deň od 9:00-rána až
do 17:00 hodiny, aby odpovedali na vaše ozázky a poskytli pomoc.


Na najčastejšie sa pýtané otazky nájdete odpovede pod MENU priečinkom GYIK.
Ak by vám náhodou zostali otázky, na ktoré ste nedostali odpoveď, pošlite
nám E-mail na adresu info@hrackyshop.sk, aby sme s vami mohli čím skôr
vyzdvihnúť kontakt.


Počas obsluhy našich zákazníkov poskytujeme najvyššiu službu, ale stávajú sa
nečakané veci, ktoré vedú k tomu, aby sa tovar vymenil.
Na takúto situáciu je príklad: ak sa balík z akýchkoľvek príčin zraní, alebo
vami požiadané odstúpenie od zmluvy.

K odstúpeniu od zmluvy, je potrebné iba stiahnuť dokument: ODSTÚPENIE OD ZMLUVY z našej stránky,
a poslať naspäť spolu s tovarom do nášho centrálneho skladu.